Jump to content
Ausgeblendet

Ostösterreicherausfahrt


Empfohlene Beiträge

Guten morgen,aktueller Wetterbericht aus dem Lungau4 Grad und trocken!Seach ma ins heit? :wink3: Leo

I war umaro 3 ferti, dann kannt i obdüsen.ServusXabbus
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Servus Hans,redst nimma mit mia? hoab zruckruafn - kein Anschluss unter dieser Nummer :wacko: Hast a neie (Telefonnummer)? :wistle: Dawei hats a bissl zan niesln angfangg :cry: Kemmts iwan Triabna Tauang uma? Peter, kimmst du üba die Dirretissima?Gruaß, Leo :wink2:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So, da Horst und I san wieda trucka hoam kemma!Woarn ca. 540Km mit oin drum und drau von nossa üba Schoda bis zur Schlaumstroß'n. Oba dee scheene Sun auf'n Radstätter Tauernpoß hot ollas entschädigt! :thumbup: An scheen Dong on Leo seina Frau fia den Kaffe und Kuacha :thx1: Da Ob'nd wor recht gmiadli bei da Elke!Mit'n Peda (Xabbus) hom's see mia a recht guat vastaund'n und an scheen Dong firn Kaffe heit Z'mitdog :thx1: Die Gruaßhond homma nur 2moi braucht oile 2Dog :wistle: Hans :wink2: Ps.: host dei Telefon scho g'fundn Leo?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Da Peda is a wieda dahoam,

schee wars, :rolleyes:

jetzad du i no schneu a boar

buidl eini

heit in der fruah

Eingefügtes Bild

und nachad glei amoi a höhepunkt ( Wos hoast Höhepunkt auf Lungauerisch?)

in Obertauern, hamma glei an Sunnabrand griagt.

Eingefügtes Bild

Nachad san a bisserl fui Woiken kemma

Eingefügtes Bild

Aba ! da vorteil is

1. koa Rennleitung, die gengan do niema aussi

2. koane Fliagn und Muckn

So, die andern buideln dua i moing eini, jeztad brauch

i des volle Aufheizprogramm. :prost2:

Servus

da Peda

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Aba ! da vorteil is 1. koa Rennleitung, die gengan do niema aussi2. koane Fliagn und Muckn Servusda Peda

Bei dem Wetter fahrn eh nur die richtigen Männer B):evil: Und der Abend war auch nur für richtige Männer :prost2: Ist ja kein Mädchengeburtstag :wistle::wackout: gewesen!Außerdem wurde die Grußhand geschont, Gestern einer Entgegengekommen und einen Überholt und ein Tourengeher hat uns den Vogel gezeigt :lol: . Heute einer Entgegengekommen.Aber das Tempo war drotzdem :thumbup::wistle: Hans
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Servus beinand,des sent gånz scheane Biddei :dance3: .Mi had am Tauern no amoi de sun blend ban hoamfahrn :biken2: Des Kabe wa a boid grissn, so hå i mi auf dahoam gfreit :wistle: Hab mich gefreut, die Ausfahrt an den beiden Tagen und besonders der gemütliche Abend mit euch :prost1::debate: waren einmalig. Das Tigern um die Jahreszeit kann so schön sein :rolleyes: .Dass alle gut zuhause angekommen sind und einen guten Eindruck mitgenommen haben ist :thumbup: Tat mi narrisch gfrein wenn ma wieda amoi zsam foåratn und dischgarian kunatn.Woas nid wo dea zwoa umananda gfoårn san :invalid: , des Biddei is no harmlos :evil: Bis zan nextn moi, Leo :wink2:

post-44-1193509238_thumb.jpg

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

An scheen Dong on Leo seina Frau fia den Kaffe und Kuacha :thx1:

Is åkema Hans und glei an schean Gruaß zrug (a en Horst).
:totlach: Jungs, ihr seid klasse!!Ich verfolge diesen Thread wirklich gerne und versuche tapfer, das von euch geschriebene nachzusprechen. Mit dem Ergebnis, dass ich mir jedes Mal die Zunge auseinanderknoten muss!!Schöne Bilder auch von eurer Tour! :thumbup:
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jungs, ihr seid klasse!!

Ich verfolge diesen Thread wirklich gerne und versuche tapfer, das von euch geschriebene nachzusprechen. Mit dem Ergebnis, dass ich mir jedes Mal die Zunge auseinanderknoten muss!!

Schöne Bilder auch von eurer Tour!  :thumbup:

Servus Daggi

Kommst halt einmal zu einem Österreicher- und Bayerntreffen, dann gibt's einen ausführlichen Sprachkurs :wackout:

Und a große Gaudi gibt's a oiwäu :totlach:

Hans :wink2::prost2:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

An scheen Dong on Leo seina Frau fia den Kaffe und Kuacha :thx1:

Is åkema Hans und glei an schean Gruaß zrug (a en Horst).
:totlach:

Jungs, ihr seid klasse!!

Ich verfolge diesen Thread wirklich gerne und versuche tapfer, das von euch geschriebene nachzusprechen. Mit dem Ergebnis, dass ich mir jedes Mal die Zunge auseinanderknoten muss!!

Schöne Bilder auch von eurer Tour! :thumbup:

Daggi,

oafach mitkemma, noch 4 Stigl kapierst Du ois, glab mas

und des scheene im Lungau is mehra ois viere ( Stigl) brauchst

ned zoin ( ham mir eigenlich mehra drunga? :wistle: )

Und zum Zunga ausanander doa hamma an Toni und

an Wasti, die kennan des :evil:

Jetzad hab i no a boar Buidln,

wir i am freitag higfahrn bi , hob i gmoant i foar

zum schifahrn vo da Stimmung her.

Eingefügtes Bild

Am Samstag in Obertauern ( Höhepunkt, Leo des Wort hob i immer no ned)

hob i no a schworzweiß Buidl gmacht

Eingefügtes Bild

und oans sog ich eich, im Schnee is da britschschton sch...

koa gripp, goa nix.

Hot scho ebba erfahrung mit schneeketten?

Eingefügtes Bild

und zum Schluß no oans, des Wetter ku sei wias mog, mit

dene Mopeds werd des Buidl imma wos!

Eingefügtes Bild

Do kennts eich die Buidl in voller Größe obahoin

http://picasaweb.google.de/griabig/2007_10_Lungau

Schee wars Buam, ehrlich gsogt juckts mi scho wieda, zefix

oba jetzad muass i erst amoi auf Berlin aufi.

Servus

da Peda

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jungs, ihr seid klasse!!

Ich verfolge diesen Thread wirklich gerne und versuche tapfer, das von euch geschriebene nachzusprechen. Mit dem Ergebnis, dass ich mir jedes Mal die Zunge auseinanderknoten muss!!

Schöne Bilder auch von eurer Tour!  :thumbup:

Servus Daggi

Kommst halt einmal zu einem Österreicher- und Bayerntreffen, dann gibt's einen ausführlichen Sprachkurs :wackout:

Und a große Gaudi gibt's a oiwäu :totlach:

Hans :wink2::prost2:

Gerne!!

Aber zweiseitig: Lungauerisch - schwäbisch, schwäbisch-lungauerisch :D

Ich möchte ja schließlich auch etwas zum lachen haben :totlach:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

und des scheene im Lungau is mehra ois viere ( Stigl) brauchstned zoin ( ham mir eigenlich mehra drunga? :wistle: )

I kunt's net sog'n :invalid: I hob ma denkt es woarn eh nur Drei :innocent: Oba wonn ma so gmiadlich beinaund huckt valiert ma die Übasicht :debate::prost2::debate::prost2: und so weida :wacko: Hans :sm014:
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Servus LeoIs dees die Büdliche Übasetztung fia dee, die uns net vasteh'n :help1::wackout:

Hans,a richtiga Voitreffa :wackout: . Du bist easchta Blitzgneissa fia mi.Richtege falottn sema nid :wistle: , deswegn sogma de wåhrat und lassn an jedn mitlesn wias gwen is. Van Ablaf he kinz zwoa a jeds Treffn sei, oba mia kimb fi, es woa a so und Bidln schaun ko a jeda :totlach: A gaude is gwen, Leo :wink2:
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Verwerfen und Editor leeren.

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

×
×
  • Neu erstellen...